۱۳۹۲ بهمن ۴, جمعه

تشرف سید بحرالعلوم در سامرا

عالم ربانى , آخوند ملا زین العابدین سلماسى (ره ) نقل نمود: در حـرم عـسـکـریین (ع ) با جناب سید بحرالعلوم (ره ) نماز خواندیم .
وقتى ایشان خواست بعد ازتشهد رکعت دوم برخیزد, حالتى برایش پیش آمد که اندکى توقف کرد و بعد برخاست .
هـمـه ما از این کار تعجب کرده بودیم و علت آن توقف را نمى دانستیم و کسى هم جرات نمى کردسـؤال کند, تا آن که به منزل برگشته و سفره غذا را انداختند.
یکى ازسادات حاضر در مجلس به من اشاره کرد که علت توقف سید در نماز را سؤال کنم .
گفتم : نه تو از ما نزدیک ترى .
در این جا جناب سید (ره ) متوجه من شده و فرمود: چه مى گویید؟مـن که از همه جسارتم زیادتر بود, گفتم : آقایان مى خواهند سر آن حالت را که در نمازبراى شماپیش آمد, بدانند.
فرمودند: حضرت بقیة اللّه (عج) براى سلام کردن به پدر بزرگوارشان داخل حرم مطهر شدند, لذا ازمـشـاهـده جـمـال نـورانـى ایـشـان حـالـتى که دیدید به من دست داد, تاآن که از آن جا خارج شدند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر